SZKOLENIE ONLINE ASERTYWNOŚĆ

To nie jest kolejne typowe szkolenie o asertywności. Zresztą, co typowe, to nie my. I może pomyślisz, że przecież tematem przewodnim projektu jest przedsiębiorczość, więc co to ma wspólnego z asertywnością? Odpowiadam, że wiele. A nawet bardzo wiele.

Zacznijmy od tego, że wchodząc we własny biznes na pewno wokoło Ciebie pojawi się wiele wujków i cioć dobra rada, co to sami biznes znają tylko w teorii, ale z chęcią poradą posłużą. Musisz się więc nauczyć dziękować za rady i iść po swoje.

Będą też naciski ze strony klientów, typu: „po co ta umowa?”, „u konkurencji jest taniej”, „co tak długo trzeba czekać?”, „nie mam teraz pieniędzy, aby zapłacić, bo moi klienci też mi zalegają, rozumie Pani przecież, prawda?”. No tak, rozumiesz. Rozumiesz, bo przez takich klientów jesteś w dupie. Musisz się więc bronić.

Do tego dojdą tak zwani „trudni klienci”, którzy wychodzą z założenia, że „klient nasz Pan” oraz negatywne opinie.

Niestety nie unikniesz tego. Ale na pocieszenie napiszę Ci, że nie tylko w biznesie tego nie unikniesz. W życiu prywatnym również.


Biorąc udział w szkoleniu „Asertywność”:

  • – Wyznaczysz granice swojego działania.
  • – Nauczysz się bronić swoich praw i prawd.
  • – Wzmocnisz siebie.
  • – Poznasz sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami.
  • – Zmienisz ograniczające Twoje działania negatywne przekonania.

Dostęp do szkolenia:

Szkolenie on-line dostępne będzie od 1.05.2020 r. na naszej platformie online.

Dostęp do szkolenia otrzymasz od razu po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu płatności.


Program szkolenia:

Szkolenie składa się z 4 modułów:

Moduł 1.

Czym jest asertywność w biznesie i jakie konsekwencje niesie za sobą jej brak?

Mogę Ci już tutaj w skrócie odpowiedzieć. Twoja firma upadnie. Takie są konsekwencje braku asertywności w biznesie, a w module 1 pokażę Ci dlaczego tak właśnie będzie. W module tym, uświadomisz sobie również, że postępujesz zgodnie z przekonaniami, które nie są Twoje. Znajdziemy je i przeformułujemy na Twoją korzyść.

Moduł 2.

Znajdź swoje granice i zakomunikuj je

To najważniejszy moduł w całym szkoleniu. Dobrze znać swoje granice, ale nic Ci to nie da, jeśli Twoje otoczenie nie będzie ich znało. Dlatego cały moduł 2 poświęcimy na poszukiwanie obszaru w którym chcesz działać i nakreślenie granic, których nie chcesz przekraczać.

Moduł 3.

Jak się nie dać?

Tak, wiem, że tytuł modułu za dużo nie mówi, dlatego już wyjaśniam. Jedno, to postawić granice i je zakomunikować, a drugie, to bronić swojego stanowiska i nie poddać się presji otoczenia. I w module 3 mocno się na tym skupimy. Nauczę Cię modelu, dzięki któremu będziesz prowadziła rozmowy w oparciu o fakty, a to już 90% sukcesu. Ale spokojnie. Nie chodzi o to, aby wyprzeć z Ciebie emocje. Nic z tych rzeczy. Emocje w biznesie są tak samo ważne jak fakty. Tyle, że jest czas na emocje i jest czas na fakty, a Ty musisz wiedzieć kiedy właśnie ten czas nadszedł.

Moduł 4.

Trudne emocje

Nie jesteś zielonym dolarem, aby podobać się każdemu. Zapamiętaj to i powtarzaj jak mantrę. Będziesz miała trudnych klientów, będziesz miała niezadowolonych klientów, będziesz miała klientów, którzy wystawią Ci negatywną opinię. I będziesz miała wybór jak wówczas postąpić. Możesz zamknąć biznes i siebie na cztery spusty, a możesz zastanowić się, co wziąć z zaistniałej sytuacji dla siebie.

W module 4 dowiesz się dlaczego w ogóle te trudne emocje do Ciebie przychodzą i jak sobie z nimi radzić. W sposób asertywny, oczywiście.


TWOJA INWESTYCJA:

Bezterminowy dostęp do szkolenia:

590 zł brutto

lub

Dostęp 6 lub 9 miesięcy do wszystkich kursów i szkoleń online:

od 738 zł brutto


Szkolenie dedykuję każdej kobiecie, która co najmniej raz w życiu poddała się w dążeniu do swojego celu, tylko dlatego, że ktoś miał na nią inny plan niż ona sama.