Nie napiszesz dobrego, a przede wszystkim realnego, biznesplanu bez zrobienia analizy PEST i SWOT.
Nie przekonasz do siebie klientów, jeśli nie wiesz kim jest Twoja grupa docelowa, a swój produkt lub usługę kierujesz do „wszystkich”.
Nie będziesz sprzedawała więcej, jeśli Twoje produkty nie zaspokajają potrzeb lub nie rozwiązują problemów Twoich potencjalnych klientów.
Koniec wymówek, że „nie wiedziałam”, „nikt mi nie powiedział”, „nie rozumiałam”!
Jeśli myślisz o własnym biznesie, BA! Może już masz własny biznes, to ten kurs jest dla Ciebie wręcz
O-B-O-W-I-Ą-Z-K-O-W-Y!
Biorąc udział w tym minikursie zyskasz:
→ Wiedzę, jak zacząć (jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś) i robić to zgodnie ze sztuką.
→ Pewność, że idziesz w dobrym kierunku (jeśli już działasz).